Üld- ja ostutingimused
Veebipoe naturalove.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Naturalove OÜ (registrikood 14746789 ), asukohaga Mõisa allee 3-8, Harjumaa, Kuusalu vald 74602
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Kauplemine toimub ainult eurodes.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Ostmine
1. Valige tooted
Valige huvipakkuv kaubakategooria esilehelt klikkides selle nimel. Teile kuvatakse kõik vastavas kategoorias olevad tooted. Valikut saate kitsendada klikkides vasakul avanenud alamkategooria nimel.
Tooteid saate leida ka kasutades otsingut. Sisestage toote nimi ainsuses või tootenime osa ning vajutage enter klahvi. Nüüd ilmuvad ekraanile kõik tooted, mis vastavad sisestatud otsingule.
Tootel klikkides saate avada toote infolehe, kus on põhjalikum informatsioon tootest. Meelepärase toote saate lisada ostukorvi.
2. Lisage toode ostukorvi
Enne toote ostukorvi lisamist saate muuta soovitud ostukogust. Selleks sisestage soovitud kogus vastavasse lahtrisse või klikkige „+“ või „-“ nuppe. Toote saate lisada ostukorvi, kui vajutate nupule „Lisa korvi“.
Juba ostukorvi lisatud tooteid saate näha, kui liigute hiirega ekraani paremasse ülanurka, kus on kujutatud ostukorvi märk ja selle taha toodud ostukorvi lisatud toodete arv ja summa. Klikkides ostukorvi sümbolil avaneb Teie ostukorvi sisu. Vajadusel saate siin muuta ostukorvi koguseid vastavatesse lahtritesse uute numbrite sisestamisega ja klikkides nuppu „Salvesta koguse muudatused“. Ostukorvis olevaid tooteid saate eemaldada klikkides nuppu „eemalda“ või tühjendada kogu ostukorvi klikkides nuppu „Tühjenda korv“. Vajutades nupule „Jätka ostmist“ saate jätkata uute toodete ostukorvi lisamist.
E-poes on võimalik saada tooteid soodsamalt sooduskoodiga. Sooduskood tuleb sisestada ostukorvis vastavasse lahtrisse „Kupong“ ostunimekirja all ja klikkida "lisa". Seejärel on ostukorvis näha saadud soodustus.
3. Ostu vormistamine
Ostu vormistamiseks klikkige ostukorvis asuval nupul „Vormista ost“. Teid suunatakse edasi uuele lehele, kus saate sisestada info ostja ja kauba saaja kohta. Tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud. Kontrollige palun kindlasti andmed kaks korda üle, et kõik sisestatud andmed oleksid korrektsed.
Valige soovitud tarneviis. Peale tarneviisi valimist lisatakse valitud tarneviisi maksumus ostukorvi, mida saate näha lehe allosas. Soovi korral saate lisada lahtrisse „Kommentaarid“ veel midagi, mida peate oluliseks meile edastada.
Tutvuge lehel kuvatavate e-poe kasutustingimustega ja nendega nõustumisel tehke linnuke vastavasse kasti. Tingimustega mittenõustumisel ei ole võimalik e-poest kaupa osta.
Klikkige nuppu „Vormista ost“. Teid suunatakse edasi järgmisele lehele, kus saate valida endale sobiva makseviisi.
4. Tasuge pangalingiga
Ostu eest saate tasuda kasutades pangalinke. Valige endale sobiv pangalink ja tasuge, järgides pangalingi klikkimisele järgnevaid juhiseid. Peale pangalingi kaudu maksmist oodake, kuni pank suunab Teid e-poodi tagasi või klikkige nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Naturalove OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Tellimiskinnitus ja lepingu jõustumine
Peale tasumist saadetakse Teie e-postiaadressile, mille sisestasite ostu vormistamise etapis ostja aadressiks, tellimiskinnitus. Kaup tarnitakse Teile vastavalt valitud tarneviisile ja tarnetingimustele.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellimust pole võimalik täita
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Tagastamisel peab kauba ja selle pakendi seisukord vastama esialgsele seisukorrale. Tagastada saab üksnes originaalpakendis ja kasutamata kaupa. Tagastatavale kaubale tuleb kindlasti lisada arve-saateleht, mis kujutab endast garantiitunnist . Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille saab tuleb saata e-posti aadressile pood.naturalove(ät)gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt nädala jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pood.naturalove@gmail.com või helistada telefonil: +372 5153230
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Naturalove OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Edastame klindi maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pood.naturalove@gmail.com või helistada telefonil: +372 5153230
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.